Rolliton

Kategori: Allmänt

SÅ HÄR TRÅKIGT HAR JAG.  

har du:
Någon som förstår dig?
yes  
Någon som du saknar? Jaa.
Någon som du hatar? jaa
Vem kramade dig senast? Kommer ej ihåg
Vem pussade dig senast? lill kusinen 
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem ringde du senast? Mamma
Vem var hemma hos dig senast? Box 
Vem var du hemma hos senast? Mm... Box tror jag 
Har du några kärleksproblem? Nja, inte den typen som har problem med kärlek. 
Har du pratat med någon idag? Jaaaaa  
Har du gråtit idag? Nopp
Har du skrattat idag? Om jag har! 
Jag:
Är singel?
Ne har min säng!
Svär ofta? haha... (A)
Sjunger i duschen? Klart!
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? Ja! Man har ju en dag i nian som man klär ut sig. 
Skrattar åt dina egna skämt? Ja de äger.
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? Döda mig ist

Har du:
piercingar?
om det räknas uppe i öronen.
Syskon?  3 st.
Jobb? Nej. Ingen vill anställa mig.
För många vänner? Kanske
Rymt hemifrån? Nopp
Färgat håret? Nopp
Bra självförtroende? Ibland!
Sagt "jag älskar dig" till någon? Ja.
Varit kär?  Varje dag sen sjuan.
Dumpat någon? nee är ju snäll 
Gjort något olagligt?  Jao.
Somnat i skolan? en gång var jag nära!
Brutit ett ben? NEJ
Tappat bort mig i min hemstad? Nopp
Sett en fallande stjärna och önskat? Ja det är så coolt..näe
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? alltid
Smugit ut utan lov? ja
En hemlighet som ingen annan vet? haha självklart förfan
Sovit en hel dag? JAAAAAaa
Somnat gråtande? Nopp
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? har du det?
Blivit generad inför folk? vem har inte?
Varit kär i någon utan att säga det till personen? självklart.
Ätit musslor? Kill me
Varit på en festival? jaoo
Haft ett förhållande i under en månad? Nopp
Blivit kallad player? Ne, men ängel har man ju hört en del
Färgat ditt hår svart? Ne inte än!

Vad:
Längtar du till mest just nu?
Sommar
Ska du göra i helgen? Plugga! 
Har du för kläder på dig? Mjukis o t.shirt
Gjorde du igår? Var på ett möte
Ska du göra i sommar? Sola för fään
Åt du senast?  cocos boll el, heter de så? 
Har du för mobil? Samsung touch! 
Vad köpte du senast? Kläder
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? hm... skriiikit!

Vem/vilka:
Slog du senast?
Lillebror hihi
Fick du sms från senast?  Iuliana
Pratade du med i telefonen senast? Pappa
Älskar du? Min familj
Skulle du kunna göra allt för? MIn familj. 
Kan du lita på mest? - mamma...och Roxana och ngn mer.
Vet mest om dig? Box 
Sov du tillsammans med senast? Box
Allmänt:
Har du pussat en groda?
Dör hellre fyfan :S
Kan du hjula? ja!!!!
Biter du på naglarna? nää...eller, jo ibland!
Är du EMO? neeeeeeeeeeeeeeeej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? SHOPPAT
Skulle du kunna hoppa fallskärm? Ja som fan.
Har du sjungit inför publik? Ja!
Följer du mode? nää...ibland kanske.
Är du hungrig? nej
Är du blyg? ja

Kommentarer


Kommentera inlägget här: