Rolliton

Rubriken !?!?!

Kategori: Allmänt

Tja länge sen ja, jag vet. Har inte orkat blogga på länge och nu kanske borde jag börja göra det lite då och då eller?!?

Precis kommit hem från övnings körningen oh ja... Jag lär mig ganska segt men säkert. Springtur nästa men först äta.
Asså brukar undra varför helgen tar slut så fort hatar känslan av söndags kvällarna, får liksom ångest.

Fredag: Jah, fredagsmys med film & godis.

Lördag:Var i Borås och shoppade med mami hela dagen, hitta ett par snygga ringar, en tröja och köpte en parfym (den är skit goooo). Blev förälskad av doften så var bara tvungen att ha den. Bilder kommer upp senare.

Söndag: Vakna 12.00 åt frukost och nörda data, läste på lite läxor, övningskörde, träna och sen nördar tv.

Tråkig helg men det är en sån helg jag älskar ändå, bara att den tar slut så fort. Hade velat se på Breaking Down under helgen men inga platser kvar och orka inte beställa biljet i förväg. Så får la se när det får bli av.

HA det GÖÖTT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: