Rolliton

Utkast: Nov. 15, 2010

Kategori: Allmänt

Chacha

Har inte bloggat på nån vecka nu ... men det beror på att jag har så jävligt fult upp nuförtiden
skolan  suger. Orkar inte med alla lärare specielt Rosmarie som nästan alla HATAR. Hon ska jämt vara jobbig o tjatig, jo men hon suger helt enkelt. Håller på med en uppsats hos henne o gissa vad? jag kommer att få ig. Vi har bara 4 lektioner på oss o den första lektionen sabbba jag genom att skriva bara skit. Sen var det so inlämning som tack gode gud jag klara, han var glad o jag var nöjd tills han sa att jag behöver göra 3 fucking fördjupningar till så jag kan få Ett VG. (Y)

Helgen lättade lite, fick mig att glömmma skolan men idag på morgonen så var allt borta.
O fick reda på att jag har magkatar idag. Seriöst gud måste hata mig :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: