Rolliton

God jul

Kategori: Allmänt

God jul, Oh hoppas ni haft en underbar jul som jag!
Har faktist ingenting att säga men jag har ju inte bloggat på länge o ja...Jag vet, jag suger på att blogga....
IAF så har min jul varit rätt bra o paketer har jag ju inte fått så mkt av men pengar räknas va?
Jo jag Har fått pengar, pengar o pengar... Men oxå ett par söttttta tofflor, parfym   o smink. Pengarna kommer att gå till kläder så klart. Ooch nya skor. Men igentligen vill ju jag inte slösssssa mina pengar, mamma kan ju ju alltid betala... eller? För mig brukar det alltid funka att mamma betalar...Men nu vill hon inte det eftersom hon tycker att jag blivit stor enough att göra det själv... Önskar ett mirakel sker så jag blir liten igen... Ne ska inte överdriva nu.


JO eftersom jag inte har bloggat så mkt så har jag glömt säga att jag klipt mitt långa hår, ska jag vara ärlig så tycker jag inte om det... Vill klipa det igen :O 



Peace!  

                       
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: