Rolliton

Fult upp!

Kategori: Allmänt

Några kusiner var hos oss idag och de åkte precis hem, så nu kan jag blogga lite innan jag sitter framför tv:n.
Jo som jag skrev i förra inlägget så har jag inte haft tid att blogga, hela den här veckan har jag haft fult upp.

Måndag: Var jag i borås hela dagen med Roxana och sen under kvällen åkte vi och badade.

Tisdag: Var den första skol dan för vi hade studie dag i måndags och jag var trött efter simningen + att mina bröder kom från Thailand kl 10 så jag la ig vid 12.

Onsdag: trött som fäen efter dagen innan + att jag hade nattionella prov i biologi.

Torsdag: slutade jag kl 16:15 för att jag hade hemspråk och sen gick jag till Roxana för att hon skulle hjälpa mig med min blogg lite :)

Fredag: Hemma chilla under hela dan och såg på The Vampire Daires ( fredags mys). + Att jag inte hade någon mus till min dator för den är sönder. Så nu bloggar jag från min brors mini dator.

Lördag: Städat hela dan och som sagt kusiner kom till oss. Hemma och tråka rättare sagt.

Ha en skön lördags kväll! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: